Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Yar’im, Yar bildiğim… 10 Şubat 2012

ahbinelask.wordpress.com

.

Yar’im, Yar bildiğim…
Beşeri Alemlerden Yüreğime Naşkşeylediğim…

Ey Leyl-i Lem- Ey Katre-i Dem.

Söyle Şimdi Hangi Narın Firkatı Yakacak Bu Sineyi Sensiz.
Hangi Kuyuya Yusuf Olacak Gönlüm ki Züleyha Karsılıksız sevecek Beni Kim İbrahim Diye Yakacak Sinemi.
Kim Beni Sen Gibi Hasretinde Yollara Davud edecek ..
Ah yar İşte Bu Yüzden Ben Yine Bi’lâl Hükmünde, Bu Sefer Ben Değil, Minareler Benim Üstümde Haydi Al kuşak Takıp Gel Hüznünle Geceme, Yüz Görümlüğün Ömrümdür, Tak Beni Boynuna Yar, Rahman ve Rahim Olan ALLAH’ın Aşkıyla …

~

Kâhraman Araz

 

2 Responses to “Yar’im, Yar bildiğim…”

  1. La Reverie Says:

    Yüz Görümlüğün Ömrümdür, Tak Beni Boynuna Yar…
    Ne güzel sevdiğini O’nun için sevebilmek…

    “Allahım! Senden seni sevmeyi, seni sevenleri sevmeyi ve seni sevgine ulaştıracak amelleri sevmeyi dilerim. Allahım! Senin sevgini bana canımdan, ailemden ve soğuk sudan daha ileri kıl!”

    (Tirmizi, Daavat 73, Tefsirü’l-Kur’an 39)

    Rabbim razı olsun..


Bir Cevap Yazın

