Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Kulum!… Hiç insaflı davranmıyorsun! 16 Mart 2012

Filed under: Edebi İktibaslar,Kulluk şuuru... insan kıl beni ey namaz.... — Ah Binel Ask @ 2:20 PM
Tags: , , ,

.

Sehl b. Abdullah Tüsterî (ks) şöyle buyurur:

Allahu Teâlâ’nın insana şu şekilde hitap etmediği hiçbir gün yoktur:

 “Kulum!… 

Hiç insaflı davranmıyorsun.

Ben seni anıyorum, sen beni unutuyorsun.

Seni kendime davet ediyorum, ancak sen başkalarının peşinden gidiyorsun! Ben, belalardan seni muhafaza ediyorum, sen ise günahta ısrar ediyorsun.

Ey Ademoğlu, yarın kıyamette huzuruma çıkınca hangi mazereti ileri süreceksin?…”

 

Bir Cevap Yazın

