Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Ey Rabbim! Bu cahil kuluna rahmet et! 07 Eylül 2012

Filed under: Dua Bir İksirdir... — Ah Binel Ask @ 2:18 PM
Tags: , , , , , , ,

Ey Rabbim! Sen beni çağırıyorsun, bense Sen’den yüz çeviriyorum; Sen bana muhabbet ediyorsun ben ise San’a buğz

ve inat ediyorum. Sen kendini bana sevdirmek istiyorsun, ben ise kabul etmiyorum; sanki benim San’a bir

üstünlüğüm vardır; bu nankörlüğüm, lütuf ve kereminden olan rahmet ve ihsanını benden alıkoymuyor.

 Öyleyse cahil kuluna rahmet et; fazl ve ihsanınla bana bağışta bulun; şüphesiz Sen çok bağışlayan ve kerimsin

Âmîn!

Vakt-i Şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola efendim…
 ~

(Şeyh Abbas Kummî’nin “Mefatihu’l-Cinan” kitabından alıntıdır.)

 

Bir Cevap Yazın

