Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Namaza dururken 10 Eylül 2012

Filed under: Kulluk şuuru... insan kıl beni ey namaz.... — Ah Binel Ask @ 12:01 PM
Tags: , , ,

.

Hulusi Ağabey namaza dururken namazın bilinen niyetinden başka şöyle özel bir

niyet etmeyi  de tavsiye eder: “Namaza dururken şunu düşününüz ve ‘Ya Rab! Namaz 

mü’minin miracıdır. Bende huzurunuza çıkacak ve sizinle, sizin kelamınızla konuşacak

bir iktidar yok.  Amma aciz ve biçare abdin olarak ve fermanına uyarak taklidi bir tarzda namaz

 borcumu  ifa için huzurunuza çıktım. Bana af ile lütuf ile muamele buyur. Başta Habibin (a.s.m.)

 olarak, makbul kullarının namazı gibi benim de âcizane namazımı, niyazımı, evradımı,

ezkarımı kabul buyur. Bana daima fütursuz şevk ihsan buyur’ tarzında temennide bulununuz.”

~

(İhsan Atasoy’un sayfasıdan alıntıdır)

 

Bir Cevap Yazın

