Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Hz. Mevlana; – ”O da benim özelim onu bir tek ben okurum…” 06 Kasım 2012

Filed under: Edebi İktibaslar — Ah Binel Ask @ 2:48 PM
Tags: , , , ,

.

Birgün Hz. Mevlana hanımıyla kasabaya iner ..

Hanımı öyle giyinir ki; Zerre kadar… açık bir yeri yoktur ..

Satıcının biri:
 -” Hocam yazıkdır, bu sıcakta sen ince giyinmişsin, zevcenin de heryerini kapatmışsın, günah değil mi ? .. ” demiş ..

Hz. Mevlana;
-”Sana bir mektup gelse ve o mektubu herkes açıp okusa ne yaparsın ?! ” ..

Satıcı:
-” Tabi ki kızarım hocam, o benim özelim kimsenin okumasına müsade etmem ..”

Hz. Mevlana;
 -”O da benim özelim onu bir tek ben okurum…”

 

Bir Cevap Yazın

