Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

“Allahümme ecirna minen-nar = Allah’ım, beni Cehennem ateşinden koru” 07 Aralık 2012

ahbinelask.wordpress.com

.

Bu dua ile ilgili olarak Peygamber Efendimiz (asm) şöyle buyurmuştur:

Sabah namazını kıldığında hiç kimseyle konuşmadan önce yedi defa “Allahümme ecirna minen-nar = Allah’ım, beni Cehennem ateşinden koru” de. Eğer o gün ölürsen Allah senin için Cehennem ateşinden koruyucu bir berat yazar. Akşam namazını kıldığında hiç kimseyle konuşmadan önce yedi defa “Allah’ım, beni Cehennem ateşinden koru” de. Eğer o gece ölürsen Allah senin için Cehennem ateşinden koruyucu bir berat yazar. (Müsned, 4/234)

***

Resûl-i Ekrem Efendimiz(ASM) Hazret-i Fâtıma(RA)’a şöyle buyurdu:

“ Duâ ederken şöyle söyle:

Ey hayy u kayyûm olan Allahım! Bütün işlerimi düzeltmeni, bir an bile beni kendi başıma bırakmamanı, rahmetine sığınarak senden isterim.”

.

Vakt-i Şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola efendim…

Allah bizi insaf, adalet ve itidalden mahrum bırakmasın.

Vesselam, veddua, velmahabbe...

 

Bir Cevap Yazın

