Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Keşke futbola bağlılığımı ibadete bağlılıkta gösterebilsem… 23 Mart 2013

Filed under: Edebi İktibaslar — Ah Binel Ask @ 5:16 PM
Tags: , , ,

pakistan_namaz_futbol_tak_m_kriket

.

  Geçmiş yıllarda bir gün, Dolmabahçe stadyumunun önünden geçiyordum.

 Bir de baktım ki, kalabalık neredeyse caddeye inmiş. Dokuz saat sonraki maça, şimdiden kuyruğa girmişler!..

O zaman dedim ki kendi kendime:

 ‘Bunların futbola bağlılığını ben de ibadete bağlılıkta gösterebilsem…’

 İbret almak için o manzarayı bir süre seyrettim… Dikkat ettiniz mi bilmem; çöplüklerde içi boş konserve kutuları vardır. Kutunun üstünde en meşhur bir marka yazılıdır. ‘İnsan’ kelimesi ise en meşhur markadır… Ben, bazı insanları çöplüğe atılmış boş konserve kutusuna benzetirim. Kişi, manevi değerlerden uzaklaşmışsa, içi boş konserve kutusuna dönmüştür.

 ~

 Hekimoğlu İsmail

 

 

Bir Cevap Yazın

