Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Kardeşim sen özgürsün أخي أنت حرٌّ 16 Ağustos 2013

Filed under: Multimedia — Ah Binel Ask @ 9:05 PM
Tags: , ,

.

Seyyid Kutup’tan Mursi’ye EHI ENTE HURRUN – Kardeşim sen özgürsün أخي أنت حرٌّ

.

Kardeşim sen parmaklıklar ardındada olsan özgürsün – Kardeşim sen pırangalara vurulsanda özgürsün

Sen ALLAH’a bağlandığın zaman – Sana Kölelerin tuzağı ne zarar verebilir ki
Kardeşim karanlığın ordularını kökten sileceksin – Ve bununla yerüzünde yeni bir fecr doğacak
Sen ruhunu bu fecrin doğuşuna teslim et – O zaman fecrin bizi uzaktan karşıladığını göreceksin
Kardeşim Muhakkak ki ellerinden kanlar akmıştır – ve zillete mahkum olmaktan yüz çevirmiştir
Muhakkak ki bir gün o şehadet aşıkları – Ebediyet kanı ile Cennete yükselecektir
Kardeşim sana ne oluyorki savaştan bıkmışsın – Omuzundan silahını atmışsın 
Söyle bana kim fedakârlık edecek ve yaraları kim saracak – Ve yeniden sancağımızı kim dalgalandıracak
Kardeşim Muhakkak ki ben bugün sarsılmaz dayanağa sahibim – Ve yerlerine dayanmış dağları,kayaları parça parça ederim
ve yarın bu silahımla bozgunculara karşı savaşacağım – Taki yeryüzünden yok edinceye kadar
Ben Rabb ve din için intikam alacağım – Yılmadan Resul ve sunnet üzerine devam edeceğim – 
Ya dünyayı kuşatacak zafer – Yada ALLAH’a sunulacak şehadet
Kesinlikle Kardeşim ben savaştan yılacak değilim – Silahıda atacak da değilim
Şayet kardeşim ben ölürsem şehidim – Sende övülmüş bir zaferle devam edersin 
Muhakkak ki ben emin bir şekilde – Yıldızların Rabbı olan ALLAH a giden yol üzerindeyim
İster beni affedin ister beni cezalandırın – Muhakkak ki ben verilen ahde eminim
Kardeşim yürü tereddüt etmeden arkana bakma – Senin yolun kanla boyanmıştır
Oraya buraya aldırış etme – ALLAH’dan başkasına boyun eğme
Kanadı kırık bir kuş değiliz ki – Bundan dolayı zelil görünüp öldürülelim 
Adım adım çarpışmaya çağıran – Kanların sesini işitiyorum
Kardeşim benim üzerime ağlarsan – Benim kabrimi o içten damlalarla ıslatırsan
Ufalanmış kemıklerden kendıne meşale oluştur , Ve ışığıyla yaklaşan zafere doğru ilerle
Kardeşim biz ölürsek sevdiklerimize kavuşacağız – Rabbımızın bahçeleri bizim için hazırlanmıştır
Muhakkak ki o Cennetin kuşları etrafımızda kanat çırpacaktır – Ebedi diyar bizim için nekadar hoştur
~
Şehid Seyyid Kutub (rh.a.)
 

Bir Cevap Yazın

