Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Ey Rabbim! Beni bana bırakma… 17 Kasım 2013

Filed under: Dua Bir İksirdir... — Ah Binel Ask @ 11:28 AM
Tags: ,

dua dua dua

.

Ey Rabbim!
Beni bana bırakma…
Beni özgür kıl ve bütünü ile sana yönelt.

~

Sadreddin Konevî (r.a.)

 

4 Responses to “Ey Rabbim! Beni bana bırakma…”

  1. ramazan Says:

    Hocam sözün kaynağı ni soran oldu bi öğrenebilir miyim

    • Ah Binel Ask Says:

      Ey Rabbim!
      Beni bana bırakma…
      Beni özgür kıl ve bütünü ile sana yönelt.

      Sadreddin Konevî (Sûfi ö. 1274)
      İlâhî Nefhalar, çev., E. Demirli, 2002, İz Y., s. 58

      • ramazan Says:

        Allah razi olsun mübarek…sevgim ve saygım bir kat daha arttı sana karşı..kim olduğunu bilmesem de…

      • Ah Binel Ask Says:

        Cümlemizden razı olsun Mevlam inşallah kardeşim, bilmükale herdaim saygımız sevgimiz sonsuz ola, Hayırlı cumalar olsun.


Bir Cevap Yazın

