Ah Binel Ask

Hayat, inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur. Aliya İzzetbegoviç

Allah (c.c.) diyor ki: “Ben, kulumun benim hakkımda yaptığı zanna göreyim.” 04 Şubat 2014

Filed under: Bir Hadis-i Şerif — Ah Binel Ask @ 10:22 PM
Tags: , ,

kulum zanni uzereyim

.

Resulullah (s.a.v.) buyurdular ki:

“Allah Teala hazretleri diyor ki:

“Ben, kulumun benim hakkımda yaptığı zanna göreyim. 
O , beni zikretti mi onunla beraberim. 
Eğer o beni nefsinde zikrederse ben de onu onunkinden daha hayırlı bir cemaat içerisinde zikrederim. 
O bana bir karış yaklaşırsa ben ona bir zira yaklaşırım, o bana bir zira’ yaklaşırsa ben ona bir kulaç yaklaşırım.
O bana yürüyerek gelirse ben ona koşarak giderim.”

~

(Buhari, Tevhid 50; Müslim, Zikr 2, (2675); Tirmizi, Da’avat 142, (3598)

 

Bir Cevap Yazın

